משרדים להשכרה לפי שעה – כל היתרונות

אם אתם עצמאיים שעובדים מהבית או מבתי קפה מזדמנים, אתם בטח יודעים מצוין שלאורח החיים הזה יש המון יתרונות מדהימים שקשה לוותר עליהם – אבל גם לא מעט חסרונות בעייתיים. אנשים רבים שעובדים מהבית נהנים מאוד מהחופש שזה מאפשר להם – אך מתקשים להפריד בין העבודה לשעות הפנאי ומתמודדים עם אתגרים שהם לא מרבים כל כך לדבר עליהם. 

לכן, אפשר להבין למה בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לצאת לעיתים מהסביבה המוכרת שלהם לטובת משרדים להשכרה לפי שעה. אם גם אתם שוקלים לעשות זאת – אבל עדיין מתלבטים אם כדאי – הנה כמה יתרונות בולטים של הבחירה הזאת שכדאי שתכירו: 

1. כדי לברוח מהספה שכל כך קורצת לכם  

כל מי שעובד בבית מכיר את ההרגשה הזאת – יש המון משימות שחייבים לבצע, הלחץ רק הולך ומתגבר בכל דקה – אבל אתם פשוט לא מסוגלים להזיז את עצמכם מהספה ואומרים שרק תעברו על עוד כמה פוסטים בפייסבוק או תמונות באינסטגרם ואז תתחילו את היום. ואז, בלי לשים לב, עוברות כמה שעות של בטלה מוחלטת – והמלחמה הפנימית רק הופכת חריפה יותר. 

מומחים מדגישים שכאשר אנחנו עובדים בבית, הגבולות שמפרידים בין זמן הבטלה לעבודה הופכים מטושטשים יותר ולכן גם המשמעת שלנו מתערערת וקשה יותר "להחזיק" את עצמנו בעבודה. לכן, יציאה מהבית לכמה שעות בשביל לעבוד במשרד בהחלט עשויה להגביר את המוטיבציה שלכם לעבוד ולהפוך אתכם ליעילים יותר. גם העובדה שאתם משלמים על הזמן במשרד יכולה להיות גורם נוסף ש"ידרבן" אתכם לעבוד בלי "להימרח". 

טרקלין עסקים בראשון לציון

2. בגלל הנטוורקינג 

כשאתם נתקלים בקושי בעבודה, זקוקים לייעוץ או סתם בא לכם לדבר עם מישהו – בבית תוכלו במקרה הטוב לעשות את זה עם הכלב או החתול שלכם, בעוד שבבית קפה תוכלו אולי "לחפור" למלצר חסר האונים שמשרת אתכם. 

בחללי עבודה לעומת זאת, יש המון אנשי מקצוע מהמון תחומים שונים. לכן, זהו מקום מצוין להתייעץ, לשתף רעיונות, סתם לפטפט וחשוב מכל – לבנות קשרים מקצועיים שאולי גם ישתלמו לכם בעתיד. מי יודע, אולי דווקא התשלום על משרד להשכרה יעזור לכם להשיג עוד לקוחות ודווקא להגדיל את ההכנסות שלכם? 

תאמו פגישה
10

3. כי זאת לא חתונה קתולית 

בעבר, אם רציתם לעבוד במשרד משלכם, הייתם צריכים לשלם לא מעט כסף בכל חודש וגרוע מכך – להתחייב לחוזה לתקופה ידועה מראש. כיום, כשיש יותר ויותר פרילנסרים שלא מוכנים להתיישר עם התבניות המוכרות, גם תנאי ההשכרה הופכים גמישים, נוחים ומשתלמים יותר – בייחוד למי שלא בדיוק אוהבים מחויבות. 

השכרת משרד לפי שעה היא הזדמנות לבחון את השטח וליהנות מכל היתרונות שיש למשרד להציע – בלי לכבול את עצמכם לשום דבר. כך תוכלו לעבוד במשרד ביום ראשון, שבעבור רבים הוא היום הקשה ביותר לריכוז בעבודה מהבית, בשני תוכלו לשבת בבית קפה ליד הים ואולי בשלישי בכלל תחליטו לטוס לקפריסין ולשנות אווירה.