חדר ייעוץ להשכרה חדרי טיפול מרוהטים ומאובזרים

₪90 לשעה במינימום שעתיים
₪70 לשעה בקניית בנק של 10 שעות

דיל חם!!!!!

₪55 לשעה בקניית בנק של 50 שעות ומעלה.

*כל הסכומים הנקובים אינם כוללים 17% מע"מ לפי החוק

מחפשים חדר ייעוץ להשכרה? חדרי טיפול מהווים את מקום המפגש בין מטפלים ומטופלים, עם הזמן נוצרת שם אווירה ייחודית והיום ניתן לראות חדרים מעוצבים הכוללים אביזרים מרשימים. כדאי להתוודע לחשיבות של קליניקה מעוצבת. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם טיפים לבחירת קליניקה להשכרה .

חדר ייעוץ להשכרה \ התאמת הקליניקה בהתאם לטיפול

בעת חיפוש אחר קליניקה להשכרה חשוב ביותר להתאים את הקליניקה לאופי הטיפול. כך לדוגמא, כאשר מדובר על טיפול הכולל שיאצו ודיקור סיני, חשוב לדאוג ליצירת אווירה נעימה ומרגיעה וחשוב שיהיו את כל האביזרים הנחוצים לטיפול. לכל מטופל יש ליצור את הסביבה הטיפולית המתאימה עבורו על מנת לאפשר לו להרגיש בנוח במהלך הטיפול.

חדר ייעוץ להשכרה העיצוב חשוב למרחב הטיפולי

העיצוב מהווה נקודה משמעותית ביותר עבור מטופלים ויש מספר פרמטרים שחשוב לתת עליהם את הדגש:כניסה נוחה לטיפול:מטפלים רבים יעידו כי העיצוב חשוב ומשמעותי ביותר למרחב הטיפולי. מטפלים רבים מבינים את חשיבות העיצוב ומשקיעים מחשבה רבה בצרכים של המטופלים. אין מדובר רק על שיחת הטלפון המקדימה שהמטופלים מקבלים אלא יש חשיבות רבה לריח אשר ילווה אותם בעת ההגע למקום, יש חשיבות רבה לקליניקה נעימה הכוללת חדר קבלה נעים ומזמין.תחושה אישית: במסגרת דגש על העיצוב, יש חשיבות עליונה לתת דגש על תחושה אישית ודיסקרטית. אנשים המגיעים לטיפולים שונים מעוניינים לשמור על הפרטיות שלהם והם רוצים להתיישב על הספה או מיטת הטיפולים ולהרגיש בנוח. מכאן, על המטפלים לדעת לצלול לעולמם של המטופלים ולזהות איזה חומר קריאה יעניין אותם – האם עיתונות כללית או חומרי קריאה הקשורים בעולמות הטיפול. למעשה, הטיפול בקליניקה לא דומה לשום דבר אחר ולכן יש לדאוג ליצירת מרחב אישי. לעיתים במסגרת הטיפולים עולים מחשבות ותחושות והקליניקה אמורה להיות מקום בו ניתן להרגיש בנוח.חדר ייעוץ להשכרה חדרי טיפול מרוהטים ומאובזרים

לתת דגש על תחושה ביתית

בבואנו לעצב קליניקה להשכרה יש חשיבות רבה להיכנס לנעליים של המטופלים ולשאול כיצד הם מרגישים כאשר הם מגיעים למקום.יצירת תחושה של קרבה: על מנת להעניק תחושה של קרבה, חשוב ביותר להתייחס לאופן בו מונחים הכסאות ולהציב בצורה מתאימה. ההמלצה היא לבחור בכסאות אשר יעניקו תחושת נוחות וביטחון למטופלים.תמונות: נוסף על זאת, על התמונות בקליניקה להיות תואמות לאווירה במקום ולא לעורר רגשות עזים יתר על המידה. קיימת חשיבות רבה למרחב והתחושות שעשויות להתעורר אצל המטופלים ולכן יש להשקיע בבחירת תמונות מתאימות.

התאמה בהתאם לסוג הטיפול

יש להשקיע גם ביצירת מרחב בהתאם לטיפול. על המרחב לכלול פינת קפה, שקט, ריחות נעימים. אם קהל המטופלים כולל ילדים, הרי חשוב ביותר לוודא כי יהיו צעצועים במקום וכן כלי משחק מתאימים לגילאי הילדים.

עיצוב כניסה

עיצוב חדר ההמתנה הוא נושא מרכזי וחשוב ביותר. על מנת ליצור אווירה נעימה, ההמלצה לבחור בצמחייה פורחת וכן לדאוג למקום שיהיה נגיש מבחינת תחבורה וקרבה לחניון וגישה לנכים. כאשר אנשים מגיעים מחוץ לעיר, הרי חשוב ביותר לוודא שיהיה לכם מקום חנייה. נוסף על זאת, חשוב ביותר להשקיע בתאורה מתאימה- יש מטופלים המעדיפים אווירה אינטימית ואילו אחרים המעדיפים אווירה אחרת. כך או אחרת, חשוב ביותר להתחשב בצרכים של המטופלים.

חשיבותה של אקוסטיקה

נוסף על העיצוב, קיימת חשיבות עליונה להביא בחשבון גם את נושא האקוסטיקה. חשוב ביותר לדאוג ליצירת אקוסטיקה מתאימה לחדר הטיפולים. המרחב הטיפולי צריך להיות מקום בו המטופלים מרגישים בנוח ועליהם לתפקד במצבים רגשיים לא פשוטים ולכן חשוב ביותר לוודא כי קיימת אקוסטיקה מתאימה בחדר.רוצים לקבל עוד מידע על השכרת משרדים ללא התחייבות בראשון לציון  לחצו על הקישור https://offix-israel.co.il/