השכרת חדרי ישיבות לצורך מכירות

 

יש לכם עסק ואתם מעסיקים אנשי מכירות? השכרת חדרי ישיבות לצורך מכירות זה
הפתרון החם ביותר בקרב מנהלים היום. בשנים האחרונות מנהלים רבים
הבינו את יתרונות ההשכרה ומעדיפים להשכיר חדרים על פני לקנות שטח משרד. כל הפרטים- בכתבה הבאה.

למה יש צורך בחדרי ישיבות

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר שינויים בעולם העבודה. אם בעבר היה נהוג להשכיר משרד
ובו לנהל את כל הפעילות העסקית, הרי כיום אנשים עברו לעבוד בחללי עבודה הנחשבים לסביבה
בטוחה ומפרה יותר. אנשי מכירות שעובדים מהבית מגיעים לחללים
השונים על מנת לקיים שיחות מכירה וכך להפוך את העבודה שלהם ליעילה יותר.

למרות המעבר לעבודה מהבית, אין ספק כי הצורך החברתי קיים ועבור אנשי מכירות רבים
מדובר בעלות אשר שווה בהחלט. רבים מאנשי המכירות מבינים את היתרונות הרבים שיש להשכרת חדרי ישיבות ומעדיפים היום לנהל את שיחות המכירה שלהם באמצעות השכרת חדרים המיועדים לכך.

אפשר למכור בלי לעשות שינויים בעסק

יש לכם עסק? במסגרת הקמת העסק והתחזוקה חשוב ביותר להקדיש זמן למכירות.
מכירות המבוצעות על ידי מקצוענים יגרמו לעסק שלכם לזנק כלפי מעלה.
אם בעבר אנשי מכירות ישבו בסביבה המשרדית, הרי בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי
בענף ויותר עובדים הבינו כי אפשר למכור בלי לעשות שינויים בעסק. מה הכוונה? ניתן לבצע את המכירות בלי הפרעות מיותרות של אנשים מסביב.

חדרי ישיבות העונים על הצרכים שלכם

אנשי מכירות צריכים סביבה תומכת ובה כל האביזרים הנכונים והמתאימים ביותר אשר יסייעו להם למכור את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר. לצורך כך, כדאי לשכור חדרי ישיבות הכוללים את כל הציוד המתאים, לרבות טלפונים, מקרן, מכשיר טלוויזיה ועוד ציוד אשר יסייע לכם בעבודת המכירה. עבודת המכירה נחשבת חיונית במיוחד ולכן חשוב ביותר לאפשר לכם ליהנות מכל הציוד המתקדם ביותר.

מה כולל התעריף של השכרת חדרי ישיבות

כידוע, אי אפשר למכור על קיבה ריקה ולכן על מנת לבצע את המכירות הטובות ביותר, חשוב לשתות משהו חם וטוב. התעריף של חדרי ישיבות כולל במקרים רבים אספרסו, מים וסודה. אם אתם לא נמנים על אנשי המכירות המסתפקים בסודה, הרי תהיה לכם האפשרות להוסיף תשלום וליהנות גם מקפוצינו. אין כמו שתייה חמה על מנת להמריץ את המכירות שלכם ולכן חשוב ביותר שתהיו מצוידים בכל מה שצריך על מנת לגרום לעלייה במכירות. נדמה כי אין כמו סביבה טובה הכוללת את כל מה שאתם זקוקים לו על מנת לבצע את עבודת המכירה בצורה הטובה ביותר.

חדרי ישיבות העונים על הצרכים שלכם

השכרת חדרים לפי שעה או לפי חודש- מה משתלם יותר

אנשי מכירות רבים שואלים את עצמכם- האם עדיף להשכיר חדרי ישיבות לפי שעה או לפי חודש? שתי האפשריות הנ"ל נחשבות טובות, אבל יש לבחון את נושא העליות טרם קבלת ההחלטה. כעת נציג את האפשרויות השונות העומדות בפני אנשי מכירות:

שכירות לפי שעה: השכרת חדרי ישיבות לפי שעה נעה בין 90 שח ועשויה להגיע למחיר של 150 שח. המחיר נקבע לפי המשתתפים וגודלו של החדר.

שכירות לפי חודש: שכירות לפי חודש אינה זהה לשכירות לפי שעה ונקבעת בהתאם לאזור. כך לדוגמא באזור תל אביב, שכירות תעלה למעלה מ1,000 שח.

נשאלת השאלה מה עדיף? התשובה תלויה בהיקף העבודה. במידה ואתם נמצאים בחדרים פעם בשבוע, ההמלצה היא להשכיר את המשרד החודשיי. לעומת זאת, אם אתם נמצאים במשרד פעמיים בחודש, הרי תעריף שעתי יענה בהחלט על הצרכים שלכם.