השכרת משרד במרכז
במידה ואתם מעוניינים להשכיר משרד במרכז, הרי ישנם משרד דברים שצריך לדעת- כל הפרטים בכתבה לפניכם 25.6.2022.
מהם היתרונות של חלל עבודה משותף במרכז?
ישנם סוגים שונים של חללי משרדים.
ישנם סוגים רבים ושונים של עסקים כמו בתי קפה, חללי עבודה משותפים ואולפני עבודה משותפים.
אם אתם מחפשים חלל עבודה מרווח ומודרני, אז חלל עבודה משותף הוא הטוב ביותר עבורכם.
אם אתם עובדים בסטארט-אפ נמוך שאינו מקבל יותר מדי תנועה רגלית, ייתכן שהאפשרות הזו לא תהיה אידיאלית עבורכם .
כדאי גם לשקול אם האזור סביב המשרד שלכם יקשה על מציאת לקוחות חדשים.
בתרחיש זה, בעוד שהשכרת שטח משרדים עשויה להישמע יקר,
היא למעשה יכולה לחסוך כמות גדולה של כסף בטווח הארוך ולכן רואים בכך יתרון משמעותי ביותר.
מה חשוב לדעת על השכרת משרד במרכז?
באזור המרכז ניתן למצוא שפע של משרדים להשכרה ישנם מספר דברים חשובים שכדאי לדעת:
- מציאת מיקום: חשוב ביותר למצוא את המקום הטוב והמתאים ביותר לכם ולעובדים שלכם- מקום שיהיה נוח להגיע אליו.
- תחקיר: נוסף על זאת, חשוב ביותר לבצע תחקיר מקיף טרם בחירת המשרד על מנת לבחור את המשרד הטוב ביותר.
- חתימה על הסכם שכירות: יתרה מכך, חשוב ביותר להקפיד ולחתום על הסכם שכירות ובו כל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד.
- חנייה: נוסף על כך, חשוב ביותר לבחון את עניין החניה ולבדוק האם יש חנייה במקום על מנת לאפשר לעובדים שלכם להגיע למשרד בצורה נוחה.
- ציוד: נוסף על כך, חשוב ביותר לבחון את הציוד ולוודא שיש ציוד מספיק לעבודה במשרד.
- פינת קפה: יתרה מזאת, כדאי לבחון את פינת הקפה ולוודא כי יש מספיק מקום.
בקשו המלצות על המשרד
על מנת למצוא את המקום הטוב ביותר, חשוב לבקש המלצות מאחרים.
באמצעות המלצות תהיה לכם האפשרות לבחון את ההיצע ולדעת בדיוק מה מצפה לכם והאם תקבלו תמורה בעד התשלום שלכם.
מאידך, כאשר לא תקבלו המלצות, הרי לא תהיה לכם אפשרות לבחון את ההיצע ולא תדעו לקראת מה אתם נכנסים.
מיקום, גודל ונגישות השכרת משרד במרכז
תהליך השכרת משרד הוא תהליך מסובך, במיוחד אם אתם סטארטאפ שאין לו הון לקנות משרד על הסף.
יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כששוכרים משרד, כמו מיקום, גודל ונגישות.
הרבה יזמים חושבים על השכרת משרד כדרך מהירה להתמודד עם הצורך בחלל.
זה יכול להיות יקר מכיוון שרוב בעלי הדירות ירצו לגבות דמי שכירות גבוהים עבור חוזי שכירות קצרים או לכמה חודשים בלבד לכל היותר.
חשוב גם שתערכו את המחקר שלכם לגבי סוג השירותים הזמינים באזור וכמה קל להיכנס ולצאת מהבניין.
שאל סביב אנשים אחרים ששכרו משרדים במקומות דומים בעבר וקרא ביקורות באינטרנט.
מה חשוב לדעת לפני החתימה על החוזה
אתם חושבים לשכור משרד על מנת לפתוח את העסק שלכם, יש דברים מסוימים שאתם צריכים לדעת לפני שחותמים על חוזה.
כאשר אתם שוכרים משרד, שני גורמים מרכזיים יכולים להשפיע על כמה זה יעלה לכם – הגודל והמיקום.
הטעות הגדולה ביותר שיזמים רבים עושים היא לזלזל בשטח שהם יצטרכו ולסיים עם שטח קטן יותר.
אחר כך הם צריכים להבין איך הם יתאימו את סביבת העבודה שלהם לחללים הקטנטנים.
אם החלטתם לשכור משרד, וודאו שיש בו מספיק מקום לעובדים,
למבקרים ולאנשי מכירות שלכם כדי שזה לא יוביל להסחות דעת מיותרות עבורם.
כך תהיה לכולם אפשרות לעבוד בצורה הטובה ביותר וללא הפרעות מיותרות.